Klacht: Verzendkosten dubbel betaald

op 17 juni 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week had ik online een bestelling gedaan via een online winkel in de US. Ik kreeg hier de keuze hoe ik de pakket wilt hebben verstuurd en logisch gezien heb ik dus ook voor de UPS gekozen, $26.23 kwijt.
Nu is de pakket er eindelijk, maar dan wilt de bezorger dat ik weer de kosten betaal, namelijk €20.25
De bezorger geeft zelfs eerlijk toe dat het nooit vermeld is en dat het altijd voor vervelende reacties zorgt, hij raad mij dus aan om een klacht in te dienen.

Nu ben ik dus meer dan €40,- kwijt aan verzendkosten, terwijl mijn pakket maar eigenlijk €44,95 kost.

Gewenste Oplossing:

Geef mijn geld terug die ik contant had moeten betalen aan de bezorger. Op het moment dat ik mijn pakket bestelde, was de bedrag $71.18, het slaat dus nergens op dat ik meer moet betalen. Had ik het geweten dat het zo duur was, dan had ik deze service niet eens gebruikt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Tsubakura