Klacht: Verzendkosten

op 13 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb twee pakketjes besteld, deze in het geheel teruggestuurd. Zelf afgegeven bij postnl. Dit is netjes verwerkt echter krijg ik nu een factuur van 2 x €4,95 bezorgkosten ????

Per omgaande de factuur van de verzendkosten crediteuren

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 september 2018 om 08:14 geantwoord

Beste mevrouw Ouwehand, u heeft een vraag betreffende de retourverwerkingskosten.
Verzendkosten worden slechts eenmaal in rekening gebracht per bestelling en dit inclusief eventuele naleveringen.Bij een gedeeltelijke retourzending van uw artikelen, blijven de verzendkosten door u te betalen.
Bij een volledige retourzending van uw artikelen, vervallen de bij de bestelling berekende verzendkosten. In dit geval berekenen we echter, wanneer u gebruik maakt van onze retourservice, € 4,95.
Uitzonderlijk werden deze kosten één maal in mindering gebracht. Nu is er nog een openstaand saldo van 4,95€. Het team van bonprix.

Heeft op 14 september 2018 om 10:29 geantwoord

Beide bestellingen zijn zelf retour gestuurd. Dus ik zie beide retourkosten ook graag per omgaande gekrediteerd

Alle klachten die gemeld zijn door Boesch580