Klacht: Verzendkosten

op 13 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 september 2018 om 08:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ouwehand, u heeft een vraag betreffende de retourverwerkingskosten.
Verzendkosten worden slechts eenmaal in rekening gebracht per bestelling en dit inclusief eventuele naleveringen.Bij een gedeeltelijke retourzending van uw artikelen, blijven de verzendkosten door u te betalen.
Bij een volledige retourzending van uw artikelen, vervallen de bij de bestelling berekende verzendkosten. In dit geval berekenen we echter, wanneer u gebruik maakt van onze retourservice, € 4,95.
Uitzonderlijk werden deze kosten één maal in mindering gebracht. Nu is er nog een openstaand saldo van 4,95€. Het team van bonprix.

Heeft op 14 september 2018 om 10:29 geantwoord

Beide bestellingen zijn zelf retour gestuurd. Dus ik zie beide retourkosten ook graag per omgaande gekrediteerd

Alle klachten die gemeld zijn door Boesch580