Klacht: Verzendkosten

op 03 juli 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik vind het jammer dat ik deze klacht in moet dienen want ik ben erg tevreden over Bonprix. Echter…ik heb een bestelling bij hen gedaan maar helaas beviel de bestelling niet en heb ik die terug moeten sturen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik afgelopen week een rekening van Bonprix waarin staat of ik 5,15 euro over wil maken voor de gemaakte verzendkosten? Ik heb gelijk gebeld maar de telefoniste gaf aan dat de kosten gewoon betaald moesten worden. Ik gaf aan dat op de klachtensite van Bonprix regelmatig klachten zijn over de verzendkosten en dat deze terug worden betaald. Tot mijn nog grotere verbazing vertelde deze dame dat zij daar niks vanaf wist! Lijkt mij sterk maar goed. Dus…..maar een e-mail sturen naar het hoofdkantoor en goede middag. Lijkt mij dat als je een postorderbedrijf runt het niet verrassend is dat een klant een pakketje terugstuurt omdat de bestelling, om wat voor reden ook, niet voldoet. Het is op z’n zachts gezegd vreemd dat je dan verzendkosten moet gaan betalen. Ik word echt niet arm van die 5,15 euro maar het gaat mij om de principe…en dan nog erbij vermelden dat als we uitstel van betaling is, er nog 10,00 euro extra kosten worden berekend. Dank u voor de klantvriendelijkheid mevrouw Y. Kruijt!

Niet betalen van 5,15 euro aan kosten lijkt mij en beter voorlichten van uw persooneel.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 juli 2012 om 19:46 geantwoord

Verdere info over onze klantenservice doorgestuurd aan de klant. Het probleem met de portokosten is opgelost. Klant kan ons voor verdere informatie steeds contacteren op het doorgestuurde adres.

Alle klachten die gemeld zijn door sekron