Klacht: verzending mislukt

op 10 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

werd gister gebeld door medewerker van vodafone omdat mijn mobiele zakelijke abbonement bij hun bijna verliep,
dit afgehandeld binnen 10 min en zou een telefoon thuis gestuurd krijgen ,
krijg vandaag een email erover dat de telefoon al was verzonden met 3s code erbij voor post.nl om mijn pakketje te kunnen volgen , allemaal prima ,tot ik van 11 tot 2 smiddags thuis zit te wachten op dit postpakket , veranderd ineens de melding bij post.nl ,het pakket had verkeerde huisnummer erop staan en werd dus geroutneerd naar de afzender.
zit ik mooi de hele middag thuis voor niks , krijg wel vaker brieven van vodafone(rekeningen) en die komen dan wel bij het juiste adres terecht . maar deze keer laat vodafone het afweten en vult simpelweg niet mijn volledige huisnummer in .waardoor de bezorger er niks mee kan en ik een dag vrij voor niks heb genomen van mijn werk voor dit .

dan bel ik op want verwacht een telefoon en die krijg ik niet omdat er ergens bij vodafone iemand een foutje heeft gemaakt , allemaal leuk en daardoor zit ik voor niks thuis te wachten , krijg echt geen melding ofzo , niks , dan bel ik zelf op om erachtyer te komen dat ze werkelijk niks kunnen doen of proberen en dat deze zakelijke klant door een fout van vodafone meer dan een week op zijn telefoon mag wachten en ook nog eens het abbonements geld mag doorbetalen voor deze tijd zonder telefoon. ze bieden niks aan , een leentoestel zou leuk zijn geweest , nu laten ze me zitten zonder telefoon waardoor geen enkele klant me kan bereiken en waardoor ik gewoon geld tijd verlies door een fout van vodafone , die er op haar beurt helemaal niks aan wil doen .

geld terug van de tijd dat ik niet kan bellen ,nieuwe telefoon die ik morgen in een winkel kan ophalen, en deze klant die al meer dan 6jaar klant is mag wel eens wat terug krijgen voor al die duizenden euroos die hij heeft geinvesteert in dit bedrijf , alle optie hou ik open .en dat vodafone haar verantwoording neemt over de fouten die ze maakt en dan niet de klant benadeelt daardoor .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht blade

9 maanden geleden - vodafone weigert aan deze klacht meetewerken , waarschijnlijk omdat ze hun fouten niet willen toegeven en dit hun een slechte naam gaat geven , dus vodafone maakt fouten en de klant mag er voor opdraaien , heb van elke medewerker ee ander verhaal gehoord , onwaarheden en zelf leugens over een bestelling die onderweeg zou zijn naar mijn huis , hier klopte helaas niks van en het ging om de bestelling naar vodafone toe en niet naar mij toe. volgens post.nl vandaag pakket retour gekregen(vodafone) nu wachten tot deze opnieuw gaat worden verstuurd met ditmaal hopelijk mijn juiste adres erop . zit nu al sinds dionderdag zonder telefoon . erg lastig in deze drukke tijden .

Alle klachten die gemeld zijn door blade