Klacht: Verwonding door Corona scherm.

framk54 op 28 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag boodschappen gedaan bij de Lidl in Amstelveen.
Er was 1 kassa open, nadat ik gepind had trok ik mijn kar door de kassa en draaide mij om om naar buiten te lopen.Ik liep toen vol met mijn gezicht tegen een plexiglas scherm aan,gevolg snee over mijn neus en bloedende wenkbrauw. 1 cm lager en ik had een oog kunnen verliezen. Een pleister en sorry, en dat was het dan.
Ben al 25 jaar klant bij deze fijne supermarkt, maar dit was toch wel even een hele koude douche.
Zo,n scherm mag natuurlijk nooit loslaten. De snee hoefde gelukkig niet gehecht te worden, maar kan met een zwaluwpleister weer bij elkaar gehouden worden.
Het motto in deze Coronatijd, Blijf gezond , houd anderhalve meter afstand is goed, maar laat dat ook voor plexiglas schermen gelden.

Had het wel chic gevonden als de bedrijfsleider naast zijn sorry misschien een symbolische compensatie had gedaan in de vorm van bijv.een flesje wijn.
Zoiets moet niet gebeuren in de Verenigde Staten, want dan ben je als winkelbedrijf echt de klos .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 april 2020 om 08:50 geantwoord