Klacht: Verwijderen van account onmogelijk

Ubbink1987 op 28 december 2019 over Instagram in de categorie Social Media

Beste,

Mijn naam is Megan ubbink.
Ik heb jaren geleden instagram gehad, maar ben wachtwoord kwijt en weet mijn oude emailadres niet meer
waardoor ik deze zelf niet verwijderd krijg op geen enkele manier. Familieleden die hebben geprobeerd een melding door te geven bij fotos die nog zichtbaar zijn (ongepaste gebruiker etc) maar niks werkt schijnbaar.
Ik vind dit een mega groot probleem, op geen enkele manier kan ik instagram contacteren of zoals nu een klacht indienen voor hulp zodat ik eindelijk van dat account af ben…met oude foto’s van mijn ex erop.

Hier zou echt eens oplossingen voor gezorgd mogen worden …Dat dit wel kan aangepakt worden of verwijderd worden door iemand van instagram zelf.

Ik zou tevreden zijn als iemand mij kan helpen door deze account van instagram te halen.
Mijn naam is Megan ubbink, geboren 02-06-1987.
Ik heb er 2 foto's op staan en durf niet te zeggen uit mijn hoofd of deze account privé is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ubbink1987