Klacht: verwerkingskosten bij retourzending

op 18 juli 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

jeanslegging besteld bij bonprix, niet tevrede over maat 42 besteld die ik altijd heb, viel veel te groot. ik wilde graag ruilen voor een kleiner maat..dat kan telefonisch op 0900 nummer terwijl ik blokkade heb voor 0900 nummers en ook nog0,45 cent pm. via mijn bonprix zou volgende optie zijn volgens op de site vermeld. sorry zie geen mogelijkheid op mijn bonprix. dus zat niets anders op dan terug sturen en nieuwe bestellen. prima dat foe ik wel ff.. maar krijg dan meteen naar terugbetaling….verwerking kosten 4,95 erbij…en dat bij 4x aan toe omdat 4x artikelen terug had gestuurd omdat toch net anders wil of de pasvorm. bij nieuwe bestelling ook nog 4,95 verzendkosten. dit noemen ze klantenservice, klanten flink laten betalen op een manipulatieve manier.
als klant heb ik geen andere keuze wel of geen artikel maar moet toch betalen….

kosteloos retour, ik heb sowieso nog al moeite doormijn vorm om kleding van juiste maat en pasvorm te vinden dit is iets waar ik niet aan kan doen en ik ben iets langer zoekend naar juiste kleding stuk daarvoor wil ik de gelegenheid krijgen en wel kostenloos.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bonprix

Heeft op 18 juli 2016 om 08:43 geantwoord

Beste klant,

Om het plaatsen van een ruilbestelling raad ik u aan in het vervolg uw retour aan te melden via \"mijn bonprix\". daarna kunt u uw ruilbestelling plaatsen zonder kosten.
Ik heb op twee ruilbestellingen 4,95€ portokosten afgeboekt.

Helaas zijn er inderdaad 4,95€ retourverwerkingskosten op uw twee andere bestellingen die ik niet kan afboeken.

Als u de complete bestelling terugstuurt, vervallen de bij de bestelling berekende verzendkosten. In dit geval berekenen we echter wanneer u gebruik maakt van onze retourservice € 4,95.
Voor meer informatie over de retourverwerkingskosten verwijs ik u naar de rubriek 'Service'.

Ik hoop je hiermee geïnformeerd te hebben.

Het team van bonprix.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 juli 2016 om 19:23 geantwoord

het is echt niet mogelijk om retour te melden op mijn bonprix.nl

Bericht van Bonprix

6 maanden geleden - Heeft u zich aangemeld met uw e-mailadres: tr.manna@hotmail.com en uw wachtwoord om toegang te krijgen tot de rubriek 'mijn bonprix'? Indien het u niet lukt om uw retour aan te melden, kunt u mij de artikelnummers, de maten en de besteldatum doorgeven. Ik meld uw retour aan. Ik hoop u hiermee geïnformeerd te hebben. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door geen bonprix