Klacht: Verwerken retouren niet

op 23 juli 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 mei heb ik per ongeluk een retour naar de Modemusthaves gestuurd dat bestemd was voor de Musthaves, ik heb meerdere malen een e-mail gestuurd. ik had de goederen besteld bij de Musthaves met een Klarna-factuur, Klarna was zo goed om even te wachten tot het opgelost was met de Modemusthaves echter sturen hun de pakket niet door naar de Musthaves of eventueel naar mij terug.. Daardoor kunnen de goederen niet gecrediteerd worden en moet ik straks een factuur betalen boven de € 100,00 euro voor goederen die ik niet gehouden heb. Volgens hem ben ik niet de enige die zich vergist met terugsturen naar de verkeerde. MODEMUSTHAVES STUUR HET PAKKET TERUG!

Gewenste Oplossing:

Per direct pakket terug naar de MUSTHAVES!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CarlaMarlene