Klacht: Verwerken mijn retouren niet en blijven dreigmails sturen

op 04 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een bestelling via de nieuwe H&M app geplaatst, ontvangen, en toen een gedeelte teruggestuurd en overige gedeelte heb ik meteen betaald.
Dit is in januari gebeurd, maar nog steeds niet verwerkt. Ik heb ze al 5 keer gesproken en er wordt me elke keer gezegd dat ze zien dat ik de waarheid spreek, maar dat ze een nieuw systeem hebben dat niet goed werkt, maar dat ze het zo spoedig mogelijk gaan oplossen.
Ik blijf nog steeds betalingsherinneringen ontvangen en afgelopen week kreeg ik een email dat mijn account is geblokkeerd voor aankopen wegens wanbetaling.
Ze hebben me begin april gezegd dat mijn saldo op 0 zou worden gezet en dat ik dit kan zien in de app, maar dit is dus nog steeds niet het geval.
Ik word inmiddels wanhopig en ook angstig dat ze me gaan aanmelden bij het BKR.
Ik heb ze ook veel emails gestuurd, maar nog geen enkele reactie gekregen.
Ik heb na lang aandringen en bijna moeten huilen een bevestiging van mijn telefoongesprek gekregen per email, zodat ik in ieder geval een bewijs heb van mijn probleem.

Als ze direct de correctie doorvoeren in mijn account en deze op 0 eur openstaand bedrag zetten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 321mbuijssss123