Klacht: Verwarring omtrent openingstijd op zaterdag

op 11 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Beste,
afgelopen zaterdag heb ik een haakse slijptol gehuurd bij jullie. Van te voren hebben we een weekendprijs afgesproken maar dit kon aangepast worden als we dezelfde dag nog klaar waren. Dit was ook het geval, om 18:42 was ik klaar en wilde ik naar de Hornbach Alblasserdam rijden om hem terug te brengen. Ik keek voor de zekerheid nog even op mijn telefoon tot hoe laat hij open was. Er staat op Google dat jullie tot 20:00 uur open zijn maar we hebben voor de zekerheid nog gebeld. Op het bandje dat afgespeeld werd, werd ons verteld dat jullie op zaterdag tot 18:00 open zijn. We weten uit ervaring dat openingstijden op Google wel eens niet kloppen, dus gingen uit van het bandje en zijn weer uit de auto gegaan. Nu heb ik dit verhaal vandaag bij de service balie uitgelegd maar er werd verteld dat dit niet klopt en je op zaterdag na 18:00 uur nog wel kunt bellen met de winkel. En dat de winkel sinds twee weken op zaterdag tot 20:00 uur open is. Waarschijnlijk is dit dan nog niet aangepast. Helaas hebben wij nu wel meer geld betaald voor het huren van de slijptol aangezien er nu uitgegaan is van een weekend. Terwijl wij zaterdag al klaar waren met slijpen en die avond en zondag er niks meer mee hebben gedaan.

Het zou fijn zijn als het bandje dat afgespeeld word na sluitingstijd klopt, mits dit nog niet het geval is, en dat jullie op zaterdag avond wel gewoon tot 8 uur bereikbaar zijn. Ook zou het natuurlijk leuk zijn als het verschil in kosten van dag- en weekendtarief aan ons terugbetaald wordt. Aangezien wij, als het bandje geen 18:00 aangaf, de slijptol gewoon hadden teruggebracht op zaterdag.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 12 juli 2016 om 08:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door s.heijboer