Klacht: verwarming die niet aan kan

op 14 mei 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn met het hele gezin,waaronder ook een kind van 5 jaar, naar Corfu geweest. De vakantie was super en geheel wat wij hoopten.
Omdat het de eerste 2 dagen regende wilden we in de prachtige, maar op dat moment ook vochtig en koude, maisonettes de kachel aan doen. De knoppen zaten vast, dus geen verwarming. Bij navraag kon men ons vertellen dat de verwarming niet in werking was, maar dat de eigenaar wel airco’s verhuurde voor 6 euro per dag. Wij begrijpen dat als je naar een warmer land gaat je voor de hitte een airco kan huren maar dat we dit nu ook moesten doen om het een beetje warm te krijgen en zo geen bronchitis op te lopen vinden we hoogst merkwaardig! We hebben dus een bedrag van 168,00 voor het hele gezin. Belachelijk. We hopen dan ook dat Sunweb ons hierin tegemoet gaat komen. Volgens de eigenaar heeft Sunweb hem verplicht gesteld om deze airco’s te plaatsen. De verwarming werkt op Corfu op petroleum en dat is duur. We hebben er begrip voor maar vinden het eigenlijk niet ons probleem. Als er verwarming in een huis hangt verwacht je dat je deze ook kunt gebruiken of een andere oplossing maar zonder extra kosten.

Met vriendelijke groeten,

Een in deze teleurgesteld gezin

Maud Breevaart
Maud.e@kpnmail.nl

Wij zijn tevreden als er een oplossing wordt geboden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 jaar geleden - Beste mevrouw Breevaart, Wat vervelend om te lezen dat uw vakantie niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw mail in behandeling te nemen. Binnen 1 week kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Ik wens u namens Sunweb een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 20 mei 2016 om 16:16 geantwoord

Beste mevrouw Breevaart,

Eerder vandaag heeft mijn collega van de afdeling Customer Support gesproken met meneer.
Alles is besproken en mijn collega heeft aangeboden de helft van de gemaakte kosten te vergoeden. Meneer is hiermee akkoord gegaan. Mijn collega gaat dit verder in orde maken.

Hiermee sluit ik dan ook de klacht af.

Namens Sunweb wens ik u alvast een prettig weekend!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door maud1957