Klacht: vervolg vorige mail

op 22 maart 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

,vervolg vorige berichtGoh ineens krijg je mail van het hoofdkantoor jammer dat het zo gelopen is en service staat hoog bij ons in het vaandel nou vergeet het maar het aanbod was als uitzondering dat ze de tegels retour zouden nemen maar wij hadden 1 doos vloertegels waar alle hoeken afwaren en 1 doos met 2 gebroken vloertegels en die werden dan verrekend dus als er breuk en schade is mag je dat achteraf zelf gaan betalen ondanks dat ons verteld is toen wij hebben gebelld naar het H.K. in Waalwijk dat de 2 dozen gratis werden vervangen.
Ook heb ik naderhand nog een doos extra op wezen halen in Waalwijk en die kreeg ik ook gratis terwijl ik die wilde betalen en die mag ik nu ook gaan betalen

de boel netjes oplossen en mij niet achteraf voor de schade laten opdraaien

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Brugman Keukens en Badkamers een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,Wij hebben u op 5 maart jl. een email gestuurd, waarin wij uitleg geven waarom het voor ons onmogelijk is bestelde tegels retour te nemen. Omdat u aan heeft gegeven dat u andere beloftes zijn gedaan, hebben wij u in deze mail toch een coulance aanbod gedaan. Helaas heeft u tot op heden niet gereageerd op deze mail of op het gedane aanbod. Graag zien wij uw reactie alsnog tegemoet, in de hoop uw klacht alsnog naar tevredenheid op te kunnen lossen.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kduits