Klacht: Vervolg: Veel te late levering

op 27 januari 2014 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Dan maar zo, ik vind het niet terecht dat mijn vorige klacht de status ‘opgelost’ krijgt. Ik heb op 2 december 2013 een Minix Neo besteld, eerst een lege doos ontvangen vervolgens een gebruikte (tevens kapot) exemplaar gekregen.

Op 16 december 2013 toegezegd dat zou worden terugbetaald. Helaas is het alleen bij de toezegging gebleven. Ik vind het vervelend dat ik hier meerdere malen achteraan moet.

Ik hoop dat Conrad mij op zeer korte termijn, na bijna 2 maanden, terugbetaald.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Conrad

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - Geachte klant... We zijn dit aan het nakijken en komen er later vandaag op terug. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - Geachte klant... De creditnota is vanmiddag door ons aangemaakt. Onze excuses voor de vertraging hiervan. Het aankoopbedrag zal met enkele dagen teruggestort zal worden. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 28 januari 2014 om 16:59 geantwoord

Martijn
Conrad webcare

Heeft op 28 januari 2014 om 21:28 geantwoord

Natuurlijk fijn dat het wordt opgepakt. De afwikkeling had een stuk klantvriendelijker en sneller gemogen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Conrad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Sue