Klacht: Vervoer empel

op 24 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds laatste wijziging busroute naar empel is het bijna onmogelijk om nog fatsoenlijk te reizen met de bus.
Van empel naar de rompert gaat niet meer. Route van station naar empel is belachelijk lang geworden. Geen stop meer bij de rompert.
Als je op koopavondem en zondag moet werken rijdt er geen bus meer meer naar empel. Op zondag sowieso geen vervoer.
Afstand naar dichtsbijzijnde bushalte is , met name voor mensen die minder goed ter been zijn, veel te ver.
Al met al zit je inmiddels behoorlijk afgezonderd als je in empel woont en geen auto hebt.

Gerichtere route van station via rompert naar empel.
Uitgebreidere tijden, ook op zondag.
Uitbreiding bushaltes m.n bij wikveld school aan de zeis.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 december 2017 om 13:58 geantwoord

Beste Penduu,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie over de verbinding naar Empel doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kun je op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Heeft op 24 december 2017 om 15:37 geantwoord

Sorry maar er is hiermee niets opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Penduu