Klacht: vervoer

op 03 oktober 2016 over Pelikaan Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Speciaal Rhodos van 21-09-2016 t/m 28-09-2016, deze keer via Pelikaan Reizen geboekt vanwege de gunstige tijden van vertrek uit Nederland en retour. Heenreis perfect, 7.20h vanuit Schiphol naar Rhodos. Terugreis zouden we om 12.50h vanuit Rhodos weer terugvliegen naar Nederland. Aangezien we 20 minuten vanaf het vliegveld Rhodos zaten zouden we dus de tijd hebben om rustig te ontbijten en ongehaast te vertrekken. Helaas zou dat niet opgaan, de bus zou ons namelijk al om 8.15h komen ophalen! (8.00h Aanwezig).
Hier niet mee akkoord gegaan en zelf een taxi geregeld vanaf de accommodatie naar het vliegveld. Personeel van de accommodatie adviseerde ons om een taxi te nemen van ongeveer 11.00h. Achteraf had dit nog zeker een half uur later mogen zijn want we waren ruim op tijd.
Van andere passagiers hoorden we dat het ophalen van alle andere gasten nog niet eens zoveel tijd in beslag had genomen maar dat ze erg lang hadden moeten wachten op het vliegveld.
Het had een afbreuk van onze vakantie geweest wanneer we zo vroeg de bus hadden moeten nemen wat dus ook niet nodig was geweest.
Ik ben blij dat wij besloten hebben om onze vakantie af te sluiten zonder enige stress en nog te genieten van een uitgebreid ontbijt.
De gemaakte kosten voor de taxirit van €30,73 hoop ik dan ook van u te mogen terug ontvangen.
In afwachting van een positieve reactie van uw kant, verblijf ik met vriendelijke groet,
Connie van der Sluis

Ik ben tevreden wanneer de taxikosten worden vergoed en dat de bustijden aangepast worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelikaan Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pelikaan Reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pelikaan Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pelikaan Reizen

Heeft op 04 oktober 2016 om 17:15 geantwoord

Beste mevrouw van der Sluis,

Dank voor het melden van uw klacht! Ik begrijp dat dit niet is zoals u uw vakantie in gedachte had, u werd inderdaad wel erg vroeg opgehaald. Wellicht een goede bedoeling van de transferorganisatie ter plaatse om op tijd te zijn, maar dit is wellicht te veel van het goede.

Eigenlijk had u ons even moeten bellen, dan hadden we wellicht nog iets kunnen regelen, we zijn 24/7 bereikbaar vanaf uw bestemming. Nu worden we met taxikosten geconfronteerd terwijl we dit wellicht hadden kunnen voorkomen. In uw pakket was een shuttletransfer inclusief, deze heeft u niet gebruikt. Hetgeen u betaald heeft voor uw shuttletransfer (€ 15,87) wil ik u dan ook retourstorten, ik rond dit af naar € 20,-.

Ik hoop dat u onze redenatie begrijpt, u kunt vanmiddag nog een vervangende factuur én restitutie van mij verwachten!

Hartelijke Groeten,

Stefan van Pelikaan Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door connievdsluis@hotmail.com