Klacht: MISLEIDING REISTIJDEN

op 23 augustus 2016 over Pelikaan Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS, via de krant informeerde u ( Traveldeal) ons over een reis naar Valencia met een zeer vroege vlucht heen ( 7 november) en zeer laat terug ( 11 november).
Pelikaan Reizen heeft dat nu 2 maal gewijzigd , nu naar een heenvlucht om 16 uur
en terugvlucht om 09.25 uur. Dat betekent voor ons in plaats van bijna 4 hele dagen Valencia , nu alleen di en wo 8 en 9 november.
Wij voelen ons zeer teleurgesteld dat zult u beamen , neem ik aan.
Voor ons reden om niet meer op dit acties in te gaan.
Zelf de reis regelen was verwacht ik stukken beter uitgepakt.
We zullen deze negatieve reclame zeker aan anderen laten weten.
Zo ga je niet met klanten om.
Annuleren lijkt niet mogelijk te zijn.

Ben benieuwd naar uw reactie.

Steef Volp
033-2851301

Gewenste Oplossing:

ALS EEA TERUGGEDRAAID WORDT OF GEANNULEERD

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelikaan Reizen over deze klacht.

Bericht van Pelikaan Reizen

10 maanden geleden - Beste Steef, Deze klacht staat dubbel op Klacht.nl, ik heb op de andere klacht gereageerd. Hartelijke Groeten, Stefan van Pelikaan Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door St.