Klacht: Vervelende medewerkster

op 11 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

2 klachten.
1. Vandaag, kwam ik thuis en merkte dat ik geen Flevosap in mijn tas stond. Omdat dit de laatste boodschappen voor de dag zou zijn, heb ik geen bonnetje gevraagd. Ik kwam terug 10 minuten later en zag de fles opzij gezet bij de kassa dat ik net bezocht. De medewerkster gaf mij het flesje maar was net begonnen met haar dienst. Ik zei dat ik bij de service balie het duidelijk maken. Daar was een medewerkster. Zij vroeg mij mijn bon en ik gaaf haar een pin bank rekening afschrift met de exacte tijd van mijn aankoop. Na een 15 minuten gesprek met de manager, heeft zij met de fles gegeven. IK BEN 35 jaar klant bij deze AH. Zij had mij ook kunnen geloven. Heel slechte service van haar.
2. Dezelfde meisje was net zo vervelend toen was middel in de aanbieding stond 1 of 2 weken geleden. ALLE maten hadden een bonus sticker. Toen bij de kassa was er €22 gevraagd. Ik zei dat het niet klopt. Terug naar dezelfde meisje en zij probeerde mij duidelijk te maken dat de aanbieding gelde alleen voor kleine pakjes van de was middel. Ik zei toen, maar de stickers staan bij alle soorten. Zij snapten er niets van. Toen heb ik zelf de bonus stickers afgehaald om te zorgen dat niemand anders dit soort gesprekken hoeft te voeren.

Als ze leert een beetje klantvriendelijk te zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DM Rothschild