Klacht: Vervangend vervoer

op 10 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

U zegt dat arriva betrouwbaar vervoer is.. dat vind ik dus helemaal niet. Vervangend vervoer omdat er geen trein rijd tussen sittard en maastricht maar de bussen vertrekken wel eerder… Wat heb ik daar aan nu komt iedereen die hier staat te laat op hun afspraak en examen

Als jullie het niet zo moeilijk vinden om de tijden van de app aan te houden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Rma18,Wat jammer dat de bus te vroeg weg was. Ik begrijp dat het niet leuk is om een hierdoor een afspraak of examen te missen. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u aangeven wanneer dit is gebeurd (datum en tijdstip?Met vriendelijke groet, Petra Medewerker Klantenservice Arriva

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rma18

1 jaar geleden - Dit was woensdag 10 juli...rond kwart over 8 voor 9..

Arriva

Heeft op 11 juli 2019 om 14:33 geantwoord

Beste Rma18,

Dank je wel voor je aanvulling.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva