Klacht: Vervallende bus

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond op de qliner 350 Leeuwarden te wachten op de broekerweg. Op internet heb ik gelezen dat de bus is te komen vervallen door een of andere reden. Hierdoor werd het mij onmogenlijk gemaakt om te wachten op de andere bus. Om optijd te komen heb ik mijn vriend gebelt om te vragen mij weg te brengen. Ik heb contact gehad met de klantenservice Arriva om te vragen waardoor de bus is te komen vervallen daarop konden ze mij niet gelijk antwoord geven.

Gewenste Oplossing:

Als mijn reiskosten vergoed kunnen worden. Aangezien ik student ben en gratis ov chipkaart heb door de week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sitadevries,

Ai, dat is natuurlijk balen. Ik zie dat de bus niet heeft gereden i.v.m. een losse zij-spiegel. Je kan via onze website een restitutieverzoek indienen -> http://bit.ly/2exK7Cj

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Sitadevries