Klacht: Vervallende bus

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond op de qliner 350 Leeuwarden te wachten op de broekerweg. Op internet heb ik gelezen dat de bus is te komen vervallen door een of andere reden. Hierdoor werd het mij onmogenlijk gemaakt om te wachten op de andere bus. Om optijd te komen heb ik mijn vriend gebelt om te vragen mij weg te brengen. Ik heb contact gehad met de klantenservice Arriva om te vragen waardoor de bus is te komen vervallen daarop konden ze mij niet gelijk antwoord geven.

Als mijn reiskosten vergoed kunnen worden. Aangezien ik student ben en gratis ov chipkaart heb door de week.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 11:51 geantwoord

Beste Sitadevries,

Ai, dat is natuurlijk balen. Ik zie dat de bus niet heeft gereden i.v.m. een losse zij-spiegel. Je kan via onze website een restitutieverzoek indienen -> http://bit.ly/2exK7Cj

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Sitadevries