Klacht: Vervallen ritten nieuwe diesntregeling

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Voorheen ging op de halte Helftheuvelpassage in ”s-Hertogenbosch een aantal bussen voor 6:39 nu zijn deze allemaal vervallen, en gezien de beste bus chauffeurs er een handje van hebben te laat te komen zorgt dit er dus nu voor dat het een race wordt om de trein te halen… Nu weet ik dat er in mijn rit een aantal zitten die ook op dezelfde treinstation uitstappen rond Amsterdam die hier ook tegen aan lopen

in iedergeval 1 bus voor of op 6:30

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 12:21 geantwoord

Beste SamJen,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SamJen