Klacht: Vervallen bushaltes

op 18 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In Oisterwijk vervallen vanaf NS station alle bushaltes vanaf 19 juli gedurende twee weken. Als reden wordt bij Arriva gegeven dat het Tilburgse Kermis is. Ik begrijp dit niet en vind het erg klantonvriendelijk. Het is vakantie dus er wordt gereden met aangepast rooster. En nu vervalt half oisterwijk. Slecht erg slecht. Voor mij moeilijk om op deze manier op mijn werk te komen.

Als de bus gewoon de vervallen haltes aandoet en dat Arriva eens op een fatsoenlijke manier oplossingen bedenkt. Niet iedereen gaat met een auto naar het werk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemiddag Ellie, Uit je melding begrijp ik dat de dienstuitvoering van de buslijnen in Oisterwijk anders is de komende weken doordat er haltes komen te vervallen. Er komen inderdaad haltes te vervallen in Oisterwijk i.v.m. de Kermis in Tilburg. Tijdens een stremming/werkzaamheden wordt er zo zorgvuldig mogelijk gekeken om het ongemak voor reizigers zoveel mogelijk te beperken. Ik begrijp dat het minder prettig is wanneer je nu verder moet reizen om met de bus te kunnen reizen. Meer informatie over stremmingen, met de bijbehorende vervangende haltes, kun je vinden op http://bit.ly/29Myr8o. Groet, ^JE

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 12:27 geantwoord

Uit je melding begrijp ik dat de dienstuitvoering van de buslijnen in Oisterwijk anders is de komende weken doordat er haltes komen te vervallen. Er komen inderdaad haltes te vervallen in Oisterwijk i.v.m. de Kermis in Tilburg. Tijdens een stremming/werkzaamheden wordt er zo zorgvuldig mogelijk gekeken om het ongemak voor reizigers zoveel mogelijk te beperken. Ik begrijp dat het minder prettig is wanneer je nu verder moet reizen om met de bus te kunnen reizen. Meer informatie over stremmingen, met de bijbehorende vervangende haltes, kun je vinden op https://bit.ly/29Myr8o.

Groet,
^JE

Alle klachten die gemeld zijn door elliekox