Klacht: Vervallen bus lijn 4 staart

op 15 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Datum 14 juni 2016
Na een treinreis vanuit Breda kom ik om 18:29 aan op het station in Dordrecht. Vaak zie ik lijn 4 net wegrijden.
Bus 42 zou in eerste instantie vertraging hebben. 6 minuten, daarna 8 minuten. Uiteindelijk verdween de bus van het scherm.
De volgende bus zou om 19:03 komen. Is ook niet komen opdagen.
Uiteindelijk met een andere bus gegaan met als gevolg een heel stuk lopen en een reistijd van een uur.

Er wordt niets aangegeven waarom? Het gebeurd vaker dat er een lijn niet komt opdagen. Zo ook sochtends.

Een antwoord met duidelijkheid en hopelijk gebeurd dit niet meer in de toekomst. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer om naar en van mijn werk te reizen. Dus ben wel aan tijd gebonden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 juni 2016 om 07:29 geantwoord

Hallo Remy,

Bedankt voor je bericht. Ik heb naar aanleiding van je klacht even in het systeem gekeken wat er aan de hand geweest is. Ik vermoed dat je op lijn 4 doelt en niet op lijn 42.

Van lijn 4 zie ik dat er gisteravond rond dat tijdstip inderdaad meerdere ritten zijn vervallen. Als reden zie ik staan dat deze ritten zijn uitgevallen als gevolg van oplopende vertraging. Deze oplopende vertraging is weer veroorzaakt door verkeersdrukte op de route.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak gisteravond.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door RemyImmerzeel