Klacht: Verval buslijn 52

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste TomdeSchrevel1911,

Balen dat je te laat bent gekomen door de uitval van lijn 52.

Vandaag is de bus helaas uitgevallen omdat de bus defect was. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden hiervoor onze excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 17:19 geantwoord

Slecht excuus, bij een goed lopend bedrijf moet er een reservebus klaar staan. vooral voor een lijn die meestal erg veel gebruikt wordt.

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Wij proberen onze bussen zo efficient mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om een extra bus in te zetten. Ik begrijp dat het vervelend is als een bus niet de afgesproken tijden gaat rijden, maar helaas hebben we daar niet altijd een oplossing voor. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TomdeSchrevel1911