Klacht: Vertrouwen

op 23 april 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ecrqufqj

8 maanden geleden - Ik wil meer teks en uitleg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 23 april 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van OS,

Bedankt voor jouw bericht. Helaas heb je geen inhoudelijke informatie gegeven. Zonder die informatie kan ik niet inhoudelijk reageren op jouw klacht.

Je kunt ook contact opnemen via Facebook, Twitter, via de chat of uiteraard ook telefonisch via 020 22 88 888. We helpen je graag verder.

Vriendelijke groet,

Tjitske

Heeft op 30 april 2016 om 23:07 geantwoord

Bellen veel te duur

Alle klachten die gemeld zijn door ecrqufqj