Klacht: Vertrektijden station Tilburg

op 14 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de verbouwing van het station is er niets gedaan aan de vertrektijden, echter de looptijden van perron naar bus zijn wel degelijk een stuk langer. Hierdoor moet je of rennen of je mist steeds de bus.

Gewenste Oplossing:

Tijden enkele minuten opschuiven en het is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juli 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ineke,

Jammer om te lezen dat je moet rennen om de bus te halen of je mist de bus doordat de looptijden van het perron naar de bus langer zijn. Echter adviseren we onze reizigers wel om een aantal minuten voor vertrektijd van de bus bij de halte/perron te staan.

Het maken van een dienstregeling is een complex proces waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Zo wordt er bijvoorbeeld gekeken naar verschillende aansluitingen, ook onderweg. Daarbij is het niet altijd mogelijk om alle bussen precies op elkaar aan te laten sluiten.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door B. MARGARETHA