Klacht: Vertrektijden Bussen

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De vertrektijden van de bus die aangegeven staan, zijn weliswaar tijden waar de bus 5 minuten van kan afwijken. Echter is het mij nu zo vaak over komen dat de bus eerder vertrekt dan de tijd die er staat, een kwartier te laat is of gewoon helemaal uitvalt zonder reden. Nu woon ik in een dorp, waar vrij weinig gebeurd waardoor een bus dermate vertraging kan hebben of zelfs uitvalt.

De maat is nu erg vol, want ik ben afhankelijk van deze bus. Had graag onafhankelijk willen zijn van de bus, maar helaas.
De bus hoort op tijd te komen, niet te laat en zeker niet TE VROEG. Dit irriteert mij mateloos. Dat betekent dat ik een kwartier eerder in de koud moet staan, omdat de bus wellicht ‘eerder’ vertrekt dan de tijd die er staat.

Ik ben ENORM ONTEVREDEN OVER DEZE SERVICE.

Niet.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Sanne1727382919191, Uit jouw reactie begrijp ik dat de bus die jij nodig hebt regelmatig ver afwijkt van de dienstregeling. Helaas kan ik nergens in jouw klacht terug vinden in welk dorp jij woont, om welke lijn het gaat en of je een voorbeeld hebt van wanneer er iets is voorgevallen, met bijbehorend tijdstip. De halte waar je op stapt en de richting die je op wilt is ook handig om te vermelden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Zoë Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:30 geantwoord

Beste Sanne ,

Enige tijd geleden hebben wij om extra informatie gevraagd zodat wij de klacht konden doorsturen naar de regio. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We sluiten daarom deze klacht af.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam