Klacht: vertrektijden bus

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Bus bij de bushalte donckerstraat (richting Herkenbosch) hoort om 9 minuten voor het uur te vertrekken dit is al 2x niet het geval geweest dat de bus enkele minuten eerder vertrok rond 12/13 minuten voor het uur. Hierdoor heb ik al 2x moeten fietsen naar het station!!!!!!!!!

Als de bus pas vertrekt op het aangegeven tijdstip om 51 dus!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Justintetz, Vervelend dat de bus te vroeg is vertrokken. Heb je voor mij het lijnnummer en je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^JK Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht justintetz

1 maand geleden - buslijn 62 eindhalte station Roermond

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 13:45 geantwoord

Beste Justintetz,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb je melding intern doorgegeven in de regio zodat dit daar besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier

^JK
Arriva Webcareteam

Heeft op 29 september 2017 om 13:48 geantwoord

Als hier wat mee gedaan wordt ben ik er tevreden mee. Nog een klacht over deze lijn is dat de bus overvol is en ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben met deze klacht!

Alle klachten die gemeld zijn door justintetz