Klacht: Vertrektijd bus station bodegraven

op 08 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2017 om 21:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kees,

Uit je reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op je wensen.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Tevens laten wij je weten dat de dienstregeling wordt bepaald door en met onze opdrachtgever, de provincie.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Met deze reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ansreeuwijk@hotmail.com