Klacht: Vertrek telaat en kom te laat aan

op 27 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Besten Arrriva,
Ik zit vaak in bus lijn 92 naar zuidplein,
Als ik dan staat te wachten gebeurt het vaak dat er op de bus niet op tijd rijd
Ik vertrek van de halte burgemeester jansenlaan Zwijndrecht,
Naar rotterdam lombardijen,
Op het bord staat dan 6.45 en komt dan pas 6.53,
Wat is het probleem waarom dat de bus niet op tijd rijd? ik kom dan ook vaak veel te laat op station lombardijen plaats van 7.15 kom ik 7.20 aan op sration lombardijen,
En het gebeurt ook anders om van rotterdam station lombardijen naar de buurgemeester jansenlaan,
Daar moet hij 16.20 vertrekken van lombardijen maar komt vaak 16.25,wad is het probleem dat ze toch te.laat zijn? En vertrekken?

Hoop hier antwoord op te krijgen,

Met vriendelijke groeten
Marco Nugteren

Ik ben tevrede met het vriendelijk zijn van de chauffeurs en natuurlijk als ze op tijd rijden,
En het bellen naar arriva ben ik ook altijd tevreden
En helpen mij goed,

Een dikke 10 voor het vreindelijk zijn en het goed helpen aan de klant,
En natuurlijk een 10 voor de vriendlijk hijde van de chauffeurs
Ben daar zeer tevreden over,

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 27 juli 2016 om 21:37 geantwoord

Hoi Marco,

Niet leuk om te lezen dat de bus regelmatig een keer te laat is. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Vertrektijden van bussen zijn bij benadering. Ook wij zijn afhankelijk van overig verkeer. Als het bijvoorbeeld druk is op de weg of er is een ongeval gebeurd dan kan dit vertraging veroorzaken. Is het rustig op de weg dan kan het ook voorkomen dat de bus iets eerder is. Wat ook voor kan komen is dat een chauffeur vertraging heeft opgelopen in een voorgaande rit en daardoor te laat is voor de volgende rit. Er zijn meerdere redenen waarom bussen later vertrekken dan in de dienstregeling staat aangegeven.

Ik zal je signalering over het te laat vertrekken in ieder geval intern doorgeven. Excuses voor het ongemak die je hierdoor hebt ervaren.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door marconugteren