Klacht: Vertraging….vertraging

op 26 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Om 8.49 uur zou de trein richting Den Haag vertrekken. Werd een heel uur later. Vervolgens in Eindhoven iedereen de trein uit?! Trein vertrekt weer richting Venlo. Wij staan daar en het aantal reizigers groeit. Tot de volgende trein komt. Uiteindelijk komen wij toch nog op h.s. den Haag aan. Met bijna 2 uur vertraging.
Om19.32 uur nemen wij in Den Haag h.s. De trein terug richting Venlo. Voor Eindhoven werd ons meegedeeld dat iedereen in Eindhoven diende uit te stappen. Met de bus naar Helmond en verder met de trein. Bij a weer een uur vertraging.
Het uitstapje naar zee, was voor mij en mijn vriedin toch aardig verpest.!

Als aan ons een dag gratis reizen wordt geboden. Kunnen cbwe het nog eens proberen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 september 2016 om 08:44 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marian vanBeuzekom