Klacht: Vertraging….vertraging

op 26 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 8.49 uur zou de trein richting Den Haag vertrekken. Werd een heel uur later. Vervolgens in Eindhoven iedereen de trein uit?! Trein vertrekt weer richting Venlo. Wij staan daar en het aantal reizigers groeit. Tot de volgende trein komt. Uiteindelijk komen wij toch nog op h.s. den Haag aan. Met bijna 2 uur vertraging.
Om19.32 uur nemen wij in Den Haag h.s. De trein terug richting Venlo. Voor Eindhoven werd ons meegedeeld dat iedereen in Eindhoven diende uit te stappen. Met de bus naar Helmond en verder met de trein. Bij a weer een uur vertraging.
Het uitstapje naar zee, was voor mij en mijn vriedin toch aardig verpest.!

Gewenste Oplossing:

Als aan ons een dag gratis reizen wordt geboden. Kunnen cbwe het nog eens proberen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 september 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marian vanBeuzekom