Klacht: vertraging van +/- 39 uur

op 19 februari 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Dit loopt nu al vanaf November 2017, we hopen dat dit nog steeds naar behoren word afgehandeld.
Vakantie naar Thailand, Laos en Cambodia, vlucht geboekt bij de KLM, deze vloog ons wel op de heenreis, maar bracht de terug vlucht onder bij Malaysia Airways, van uit Noh Phen via Kuala Lumpur naar Amsterdam rechstreeks, door een defect aan het vliegtuig liepen we 39 uur vertraging op en gingen via Kuala lumpur naar Londen en dan Schiphol.Contact gezocht met de KLM. (bij de KLM Hoofdboeker was alles geboekt, KLM verwijst ons naar Malaysia Airways,als hoofdboeker mag je toch wel iets mee service verwachten van de KLM. Vlucht naar Bangkok Flight KL 875 ticket no ; 074-1296543682-83, oorspronkelijk terug vlucht vanaf Noh Phen – Kuala Lumpur KL 4095 en vanaf Kuala Lumpur – Amsterdam KL 810

We hopen dat de KLM zich hier eens voor inzet, want Malaysia Airways, reageert zeer traag en/of niet en vraagd iedere keer weer om dezelfde documenten die betrekking hebben op de reis.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F. Brinkman