Klacht: Vertraging en uiteindelijk niet aangekomen op plaats van bestemming

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 6-12-2017 om 15.43 uur met de trein van Groningen naar Leeuwarden getracht te reizen. Vanwege een defect was de reis naar mijn woonplaats Meppel niet mogelijk vanuit Groningen. Te Groningen werd geadviseerd via Leeuwarden te reizen. Te Buitenpost bleek verder reizen niet mogelijk. Trein stopte vervolgens op de volgende stations na eerst enige tijd te hebben stilgestaan. In Hardegaryp de trein richting Groningen genomen. Uiteindelijk om 18.25 uur aangekomen in Meppel i.p.v. 16.25 uur, waardoor een werkafspraak geannuleerd is.

Gewenste Oplossing:

Ik heb begrip voor overmacht, maar zou enige tegemoetkoming in de vorm van ten onrechte gemaakte kosten passend vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste G. de Wit,

Wat balen dat je reis niet ging zoals je dat graag zou hebben gewild.

Je kunt een verzoek voor een vergoeding indienen via: http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door G. de Wit