Klacht: Vertraging en uiteindelijk niet aangekomen op plaats van bestemming

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdag 6-12-2017 om 15.43 uur met de trein van Groningen naar Leeuwarden getracht te reizen. Vanwege een defect was de reis naar mijn woonplaats Meppel niet mogelijk vanuit Groningen. Te Groningen werd geadviseerd via Leeuwarden te reizen. Te Buitenpost bleek verder reizen niet mogelijk. Trein stopte vervolgens op de volgende stations na eerst enige tijd te hebben stilgestaan. In Hardegaryp de trein richting Groningen genomen. Uiteindelijk om 18.25 uur aangekomen in Meppel i.p.v. 16.25 uur, waardoor een werkafspraak geannuleerd is.

Ik heb begrip voor overmacht, maar zou enige tegemoetkoming in de vorm van ten onrechte gemaakte kosten passend vinden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:44 geantwoord

Beste G. de Wit,

Wat balen dat je reis niet ging zoals je dat graag zou hebben gewild.

Je kunt een verzoek voor een vergoeding indienen via: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam