Klacht: Vertraging en invalide kamer

op 23 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 14 uur vliegvertraging gehad krijg je eerst te horen via email dat je 2 uur vertraging hebt kom je in eindhoven aan komt er nog is 4 uur bij!!
En op de terugweg precies hetzelfde!
En we hebben een invalide slaapkamer gekregen wat ook niet de bedoeling was! weet niet of dit normaal is???

Gewenste Oplossing:

een vergoeding of een goede tegemoetkoming bij een volgende reis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 17 september 2012 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door maikel013