Klacht: Vertraging en geen service

op 10 juli 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten eerste hadden wij anderhalf uur vertraging. Vervolgens stappen we in het vliegtuig, is er wat stuk in het systeem. Ah fijn, je denkt zo opgelost. Uiteindelijk anderhalf uur in het vliegtuig gezeten, super heet, geen compensatie qua water of airco. Ik naar de stewardessen stappen voor een glaasje water, zeggen ze heel bijdehand we zijn bezig. Uhhh what about us?!?! We zitten hier in een bloedheette vliegtuig zonder eten/drinken of enige compensatie. Easyjet krijgt van mij een 3! Heb meerdere vertragingen meegemaakt waar dit soort situaties wel goed opgelost werd en wij toegemoed gekomen werden. Vandaar mijn klacht!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevereden zijn als mensen een glaasje water kregen, de airco eerder aan ging of een deur

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony22