Klacht: vertraging en extra betaling voor koffer

op 05 juli 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Wij vlogen vrijdag avond 4 juli 2016 van Amsterdam naar Bordeaux meer dan drie uur vertraging, Na 2 1/2 uur wachten moesten we het vliegtuig in en lieten ze ons nog ruim 35 min wachten omdat de piloot die uit Berlijn moest komen er nog niet was. Wij kwamen pas s ‘nachts aan in Bordeaux en konden niet meer normaal een auto ophalen alles was al dicht. Flink problemen om bij ons hotel in Bidart te komen. Hoop extra kosten gemaakt.Er zou gecompenseerd worden met iets te drinken dit is niet gebeurd.De terugweg weer 80 min vertraging dit zagen wij op het internet en gingen later naar het vliegveld in Bordeaux. We komen er aan en toen konden we onze koffer niet meer kwijt. Men liet ons 60 euro betalen voor de koffer ( ik had al 60 euro betaald voor mijn koffer op de heenreis, dit was voor heen en terug en nu betaalde ik weer 60 euro alleen voor de terugreis) die ze ons vervolgens zelf naar het vliegtuig lieten sjouwen waar men nog bezig was om de spullen in het laadruim te doen. Omdat de koffer door de scan bij de douane moest werd hij geopend en werden alle badspullen eruit gehaald inclusief mijn dure eau de toilette van 81 euro.Alles werd zo de prullenbak in gegooid. Kortom meer dan vijf uur vertraging voor een vlucht van 1 1/2 uur en een hele hoop kosten gemaakt. Wij gaan als we geen compensatie krijgen dan ook de media erbij halen ben super onbeschoft geholpen door easyjet en zal dan ook nooit meer boeken. Die easyjet kan goedkoop zijn omdat ze mensen nog apart laten betalen voor bijv handbagage en koffers.

Ik ben tevreden als wij minimaal de onterecht betaalde 60 euro terug krijgen die wij voor de koffer betaald hebben op de terugreis en compensatie krijg voor de vertraging en al mijn badspullen die zo de prullenbak in werden gegooid.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsa22WI