Klacht: Vertraging Bussen

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,
Dit is al de zoveelste keer dat ik gebruik moet maken van een bus van Arriva en die altijd te laat komt. 157 van Veghel naar Oss, ALTIJD te laat. En nu 305 elke keer een kwartier vertraging?! Waardoor ik mijn aansluiting niet haal en dus al een paar keer te laat ben gekomen op mijn werk!

Zorg dat er s'ochtends meerdere bussen rijden of dat de bus in ieder geval niet een kwartier te laat komt. Waardoor ik in ieder geval de normale tijd op werk kan komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Goedemorgen Db21, Zou je willen aangegeven hoe laat de bus van lijn 157 richting Oss vandaag zou moeten vertrekken vanuit Veghel. Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:04 geantwoord

Beste Db21,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva