Klacht: Vertraging bus lijn 5 daalhof

op 06 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo.Ik dien hierbij een klacht in.Ik ben in de bus gestapt rond 13.45 uur.De chauffeuse deelde ons mede dat er een nieuwe chauffeur zou komen.Maar helaas na een 15 tot 20 minuten gewacht te hebben in een warme bus kwam de chauffeuse terug met de mededeling dat er geen nog steeds geen chauffeur beschikbaar was.Heb ook geen andere bus richting daalhof gezien.Ben op het arrivakantoor mijn beklag gaan doen.Hier zag ik dat er ook een dikke 45 minuten tot een uur geen bus kwam.Er was blijkbaar ook het sportevenement Iron Man in de binnenstad bezig.Er was ook nergens hiervan aangegeven.Ik vind dit gewoon niet kunnen.Het openbaar vervoer is al duur genoeg.En met Arriva zijn er al lijnen en haltes geschrapt.Ik zou het prettig vinden als Arriva mij tegemoet zou komen met een kleine vergoeding voor voor dit ongemak.Zou bij mijn ouders op bezoek gaan waar ik wekelijks met de bus naar toe ga.

Met vriendelijke groet Marlie Libotte

Een kleine vergoeding voor dit ongemak

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Marlie Libotte, Wat balen dat je vertraging kreeg door een chauffeurswissel en een evenement in de stad. De stremming van Iron Man kun je op onze website vinden. Ik stuur graag je klacht door naar de regio, maar ik mis nog een aantal gegevens. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:58 geantwoord

Beste Marlie Libotte,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 16:09 geantwoord

Ik ben het niet eens met de reactie heb precies de gevraagde informatie doorgegeven welk tijdstip.en welke lijn tijdstip was 14.45 uur en lujn 5 of 6 richting daalhof.Ik ben als klant erg teleurgesteld in jullie bedrijf hoe.jullie met de mensen omgaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlie Libotte