Klacht: Vertraging

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik reis bijna elke dag met 74. Vanaf Lichtenvoorde Twenteroute, naar Doetinchem.

Op de woensdag ochtend pak ik meestal de bus rond 08:30/09:00.

Maar de bussen rond dat tijdstip hebben bijna allemaal minstens 15minuten vertraging.

Ik vraag me af hoe dit komt want dit heb ik nu al 2 keer meegemaakt op de woensdag ochtend.

Nu, dinsdagavond 19-12-17, wilde ik graag de bus pakken van 19:44 deze had vertraging en vertrok pas om 19:55. De bus hiervoor zou om 18:14 vertrekken en vertrok pas om 18:34.

Ik vind dit heel vervelend want hierdoor mis ik vaak de trein, of kom ik telaat op mijn werk.

Ik vind het schandalig dat dit nu nog steeds gebeurd ondanks de nieuwe dienstregeling.

Met vriendelijke groet.

Als de bussen rond deze tijdstippen optijd komen zoals het hoort.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 06:46 geantwoord

Beste Marlyhieltjes,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat je ervaart dat lijn 74 regelmatig tot 15 minuten te laat komt. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Zoë
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marlyhieltjes