Klacht: Vertraging

op 27 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Deze week al 5 keer vertraging op het traject nijmegen- venray waarvan drie keer tegen het uur aan of meer. Bij veolia gebeurde dit niet.

Fatsoenlijk op tijd rijden

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 oktober 2017 om 12:23 geantwoord

Beste Nietnodig,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat je ervaart dat de treinen op het traject Nijmegen-Venray veel beperkingen hebben. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (zoals bij storingen aan het spoor/voorwerpen op of rond het spoor) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nietnodig.