Klacht: Vertraging

op 27 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week al 5 keer vertraging op het traject nijmegen- venray waarvan drie keer tegen het uur aan of meer. Bij veolia gebeurde dit niet.

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijk op tijd rijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 oktober 2017 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nietnodig,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat je ervaart dat de treinen op het traject Nijmegen-Venray veel beperkingen hebben. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (zoals bij storingen aan het spoor/voorwerpen op of rond het spoor) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nietnodig.