Klacht: Vertraging

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Hoe kan het dat de bus 72 richting Varsseveld altijd vertraging heeft? Hierdoor missen ik en veel andere vaak de trein en zijn we dus telaat op school. Onze school, Aventus Zutphen. Heeft daar moeite mee en daardoor krijg ik vaak gedoe met mijn docenten hierover. Vaak geloven ze me niet. Een bus eerder nemen heeft ook niet veel zin want dan sta ik enorm vroeg op het station.

Aangezien ik steeds vaker vertraging heb met deze bus en steeds meer gedoe krijg op school wil ik graag horen of Arriva al bezig is met deze klacht. En wat de reden is.

Ik hoor graag een bericht terug.

Alvast bedankt,

Vera Wolters

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste VeraWolters,

Wat vervelend om te lezen dat je regelmatig vertraging ervaart met deze lijn, vooral als je dan te laat op school komt.

Ik ga een melding doorsturen naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Verawolters