Klacht: Vertraging

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Hoe kan het dat de bus 72 richting Varsseveld altijd vertraging heeft? Hierdoor missen ik en veel andere vaak de trein en zijn we dus telaat op school. Onze school, Aventus Zutphen. Heeft daar moeite mee en daardoor krijg ik vaak gedoe met mijn docenten hierover. Vaak geloven ze me niet. Een bus eerder nemen heeft ook niet veel zin want dan sta ik enorm vroeg op het station.

Aangezien ik steeds vaker vertraging heb met deze bus en steeds meer gedoe krijg op school wil ik graag horen of Arriva al bezig is met deze klacht. En wat de reden is.

Ik hoor graag een bericht terug.

Alvast bedankt,

Vera Wolters

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Beste VeraWolters,

Wat vervelend om te lezen dat je regelmatig vertraging ervaart met deze lijn, vooral als je dan te laat op school komt.

Ik ga een melding doorsturen naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Verawolters