Klacht: Vertraging

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Dit is al de tweede keer dat ik een klacht indien alleen er word niks mee gedaan.
Lijn 62 is elke ochtend te laat bij de halte Foarwei in Oudwoude, hier stap ik op. Met deze bus ga ik naar de halte Noarder stationstrjitte in de Westereen en hier stap ik uit om de trein te halen. Elke ochtend is de bus hier te laat waardoor ik de trein mis. Lijn 62 hoort daar om kwart voor 8 te zijn en dan heb ik 5 min om de trein te halen, dit is makkelijk te doen. Arriva heeft eerder aangegeven dat dit door verkeersdrukte komt maar hier ben ik het niet mee eens. De bus rijd te langzamer dan de snelheid die mag hierdoor loop je vertraging op. Ik heb afhankelijk van het openbaar vervoer maar blijkbaar is dit ook geen optie meer.

Groet,
Rijanna

Op dit moment niet zo veel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 10:13 geantwoord

Goedemorgen Rijanna,

In je melding geef je aan dat de bus van lijn 62 richting Leeuwarden de laatste tijd te laat vertrekt vanaf de halte Oudwoude, Foarwei waardoor je de aansluiting met de trein in De Westereen mist. Ik begrijp dat dit niet leuk is. In verband met een toename van het aantal reizigers is het drukker geworden en kan het helaas voorkomen dat de bussen er iets langer over doen. Ik heb je melding doorgestuurd zodat hier naar gekeken kan worden. Excuses!

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rijanna