Klacht: Vertraging

op 03 juli 2017 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Ik heb op 19 juni 2017 een bestelling gedaan bij Baby-Dump te Veenendaal,
een medewerker zegt daar dat ik mijn bestelling binnen 2 weken zou krijgen, dus de leverweek was week 27. En ik heb ook een bwijs van, in mijn bon staat dat ik in week 27 mijn bestelling zou krijgen.

Ik heb vandaag naar baby dump gebeld ze hebben gezegt je krijgt je bestelling in week 38 en dat is helemaal niet leuk en zou ook niet leuk zijn voor baby dump , want als ik niet tevreden word zou ik heel slechte reclame voor baby dump maken.

Als ik wist dat mijn bestelling zo lang duurt had ik niet bij baby dump gedaan.
En de kans is ook heel groot dat ik mijn hele bestelling bij baby dump ga annuleren en het is ongeveer een bedraag van € 2.500

Ik zou tevreden zijn als ik mijn bestelling voor 14 juli zou krijgen of ik een hele goede procent korting krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

Bericht van Baby-Dump.nl

1 maand geleden - Gesproken met mevrouw in verband met de levering van de bestelde babyartikelen, afgesproken met mevrouw dat we de bestelling volgende week bij de klant thuis komen bezorgen, mevrouw gaat akkoord met deze oplossing.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 04 juli 2017 om 15:46 geantwoord

Vandaag gesproken met mevrouw in verband met de levering van de bestelde baby artikelen,nu afgesproken met mevrouw dat we de bestelling volgende week bij de klant thuis komen bezorgen, de kinderwagen zal worden nageleverd circa week 38. mevrouw blij met onze reactie dat we dit sneller kunnen leveren, mevrouwgaat akkoord met deze oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Lousin