Klacht: Vertraging

op 08 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Op vrijdag 22-7-2016 heb ik op het station Eindhoven ingecheckt om 12.09 en heb vervolgens de Sprinter naar Deurne gepakt om mijn wachttijd op het station Eindhoven te overbruggen.
Want ik moest namelijk naar het station Horst-Sevenum waar mijn auto geparkeerd stond.
Dus in Deurne wilde ik de trein naar Horst-Sevenum pakken.
Maar het liep geheel anders.
In Deurne werd omgeroepen dat er geen trein ging van Deurne naar Horst-Sevenum wegens een defecte trein of wisselstoring?
Er zouden bussen klaar staan.
Om 12.45 was ik in Deurne en eindelijk om 15.00 uur kwam er een bus die mij en andere personen naar het station in Horst-Sevenum bracht.
Om 15.30 uur was ik eindelijk op het station in Horst-Sevenum en om 15.45 uur was ik thuis.
Op het station Deurne heb ik al de SOS-paal gebeld en aangegeven dat de bussen van de fa. Hebben alleen de passagiers in Horst-Sevenum ophaalden en deze vervolgens naar het station in Helmond bracht.
Maar de passagiers van de tussenliggende stations werden aan hun lot overgelaten. Zoals ik!
Eindelijk na mijn telefoontje is men tot de conclusie gekomen dat ook de passagiers van de tussenliggende stations opgehaald moesten worden.
Maar hoe wordt mijn vertragingstijd nu gecompenseerd?
Als ik het formulier invul geld terug i.v.m. een vertraging krijg ik natuurlijk alleen de reis vergoed van Eindhoven naar Deurne?
Ik zou het heel fijn vinden als u mij enigszins tegemoet komt als is het d.m.v. een ijsbon van Clevers. Dit zou ik heel erg waarderen!

Gewenste Oplossing:

Misschien een ijsbon van Clevers als pleister op de wond?
Deze ijs zaak zit namelijk in mijn woonplaats Grubbenvorst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hpm.geurts-wekamp@belastingdienst.nl