Klacht: VERTRAGING

op 02 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

kaartnr 3528 0104 7926 9652

Hierbij dien ik een klacht in over uitval/vertragingen over het Traject Sassenheim – Amsterdam Rai gedurende de maand juli/augustus 2016. Dit is een vervolg op een eerdere klacht.
Vanwege werkzaamheden rijden er bussen vanaf schiphol naar Zuid/Rai. Vanochtend (dinsdagochtend 02-08) vielen er gelijk 2 treinen uit vanaf sassenheim en had ik al weer 30minuten vertraging aan mijn broek.
Aankomst op schiphol zijn de busplaatsen voor de extra bussen naar ZUID/RAI weer verandert tov maandag. Weer vertraging aan mijn broek.
Aankomst uiteindelijk via bus 310 op Amsterdam Zuid werd mij daar aangeraden door NS hulpers om maar te lopen naar RAI.

Ik heb verder de laatste 2 dagen geprobeerd goed uit te checken zodat reishistorie goed geregistreerd staat. Ook compleet gefaald. En nu status niet uitgechecked bij Reishistorie.

Al met al op 01-08 en 02-08 +- 1 uur vertraging aan mijn broek (op een normale reistijd van 26minuten) en dus beide dagen dik te laat op werk. Bedankt NS. Die kleine attentie uit de brief maakt dit goed hoor!!.

Nogmaals vind ik dat een keer normaal gecompenseerd moet worden voor het Traject Vrij van Sassenheim – Adam RAI ad ongeveer 166 eur per maand, wat ongeveer 26min in beslag zou moeten nemen.

Update 03-08-2016:
Vanochtend ingechecked op sassenheim +- 8.15. Trein om 8.24 ging weer is niet. Trein gepakt om 8.41.
Aangekomen op schiphol, waren de bussen weer verplaatst naar waar ze maandag stonden. Lekker duidelijk dit!
+- 10 minuten wachten op de bus. Aankomst op Adam RAI ongeveer 10.00. Dit keer wist de buschauffeur de weg niet goed, meer dan een uur in de bus gezeten voor een stukje dat normal maximaal 30 minuten duurt.

Conclusie: Pas na 10.00 weer op mijn werk. Kan ik weer lekker uurtje langer werken vandaag. Bedankt NS. Ik werk graag elke dag een uur langer.

Normale compensatie voor de verloren tijd zou een begin zijn. Ik moet extra werken!!! En ik maak ook extra reiskosten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door marcelwl