Klacht: Vertraging

op 06 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,

Het is nu al de zoveelste keer dat de trein tussen Groningen en Leeuwarden weer vertraging heeft. Ik reis drie keer per week op en en neer en deze week ben ik al een keer een half uur te laat op mijn werk aangekomen en nu vertrekt de trein weer tien minuten te laat met als gevolg dat ik mijn aansluiting weer ga missen. Dit is eerder regel dan uitzondering en ik ben het nu wel eens goed zat. Dit gebeurt meerdere keren in de maand met als gevolg dat ik moet overwerken om mijn gemiste uren weer in te halen.

Ik wil compensatie voor mijn gemiste uren

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 16:31 geantwoord

Hallo Ruben,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Wellicht kom je in aanmerking voor geld terug bij vertraging: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen.htm?articleid=89

In deze link kun je de vergoedingsregeling raadplegen en desgewenst meteen een claim indienen. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ongemak wat je op dit traject ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva