Klacht: Vertraging

op 29 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag moest ik op bezoek in Delfzijl. Ik wilde met de trein van 10 voor 4 en maakte gebruik van mijn keuzekaart 1e klas. Vertraging, wisselstoring. Kan gebeuren en na 45 minuten vertraging was ik te laat in Delfzijl. Om 8 uur weer terug, geen trein en de juffrouw melde via de luidspreker dat ze ook niet aan kon geven wanneer er trein kwam. Op bord van de Arriva stond dat je ook met de bus kon. Heb ik gedaan maar dat kostte € 4,23 terwijl ik vrij reizen. Ik ben ontevreden over communicatie en dat ik alsnog heb betaald terwijl te laat op mijn afspraak kwam.

Als ik de €4,23 terugkrijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 juni 2016 om 13:43 geantwoord

Beste Lammert,

Jammer om te lezen dat je €4,23 hebt moeten betalen voor de reis van Delfzijl naar Groningen. Ik zou je willen adviseren om via de website een restitutieverzoek in te dienen. Je kunt dat hier: https://www.arriva.nl/groningen/service-contact/contact.htm doen. Helaas kan en mag ik via deze weg geen restitutieverzoeken in behandeling nemen.

^MR
Webcareteam