Klacht: Vertraging

op 19 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste trein van 0.29 uur vanuit Groningen naar Roodeschool reed niet. Na een half uur werd ons medegedeeld dat we met de bus moesten. Uiteindelijk kwam er een bus met een vr. chauffeur (die al dienst had van ’s middags drie uur) die moest worden overgehaald door de reizigers om naar Roodeschool te rijden. Een passagier in de bus moest met stemverheffing vragen wie waar uit de bus moest. Ook op station Noord ging deze vrouw uit de bus om te kijken of daar nog passagiers stonden. Uiteindelijk kwam de bus om 02.00 uur in Winsum aan met een vertraging van klein anderhalf uur. Dit alles kwam zeer amateuristisch over. Hulde voor de vr. buschauffeur.

Gewenste Oplossing:

Maak er alleen melding van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juni 2016 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kees,

Jammer om te lezen dat de busreis met het treinvervangend vervoer als zeer amateuristisch over is gekomen, waarvoor excuses. Ik ben wel blij om te lezen dat de buschauffeuse jullie naar Roodeschool heeft gebracht, dat is erg vriendelijk en een goede service! Ik maak er intern melding van in de regio zodat dit meegenomen kan worden ter evaluatie.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 20 juni 2016 om 15:28 geantwoord

Een oplossing is mij niet geboden.....helaas ! En op de feedback van 19 juni 2016 om 09.22 is niét gereageerd.....helaas. Een beetje jammer en slechte reclame.
Groeten,
Kees Pol

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. K.E.Pol