Klacht: Vertraging

op 14 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus lijn 11 zou 21:57 vertrekken en alweer is deze bus te laat. Dis is echt dagelijks het geval zoals u kunt bedenken is dit best hinderlijk. Buschauffeur hierop aangesproken maar kreeg nog geen eens een reactie terug. Heel onbeleefd !

Chauffeur hierop aanspreken en dienst discipline verbeteren

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Randy, Jammer om te lezen dat lijn 11 te laat is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt, vertraging is nooit leuk. Ik wil er graag intern melding van maken maar dan zou ik graag nog wat informatie van je willen ontvangen. Onder andere op welk traject rijdt lijn 11? Bij welke halte wilde je opstappen en in welke richting wilde je reizen? Zodra ik de aanvullende gegevens heb ontvangen zal ik er intern melding van maken. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 13:21 geantwoord

Hallo Randy,

Bedankt voor je aanvullende informatie, we hebben deze informatie in goede orde ontvangen. Aan de hand van deze gegevens, maak ik melding bij de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken. Omdat veiligheid hoog bij ons in het vaandel staat, heb ik eveneens melding gemaakt over het rijgedrag, waar je in je reactie naar verwijst.

Doelstelling van deze melding is om dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen. Het moge duidelijk zijn dat vertraging helaas niet altijd valt te voorkomen. Bedankt in ieder geval voor je bericht en onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ongemak wat je hierdoor ondervonden hebt.

^DK
Webcareteam Arriva