Klacht: vertraging

op 02 juni 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte lezer, op 31 mei hadden wij onze terugvlucht vanuit Edinburgh zou gepland dat wij een prima aansluiting hadden op de laatste trein naar Sittard. Echter doordat het vliegtuig 40 minutebn vertraging op liep hebben wij de aansluiting van de trein gemist. We hebben hierop tot 4 uur ’s ochtends moetemn wachten op de eertse trein en nieuwe treinkaartjes moeten kopen twv € 104,80. De reden van de vertraging echter stuit mij tegen de borst. Er was een reiziger die de verkeerde papieren bij zich had en waartegen gezegd werdt dat hij de juiste papieren uietrlijk 19.20 moets tonen want zolang zou men nog wachten. Ik heb dit gesprek zelf gehoord en vind dit onwaarschijnlijk dat men op 1 reiziger vertraging oploopt. Uiteindelijk waren wij 2 minuten te laat om onze laatste trein te halen wardoor wij de hele nacht op schiphol hebben moeten wachten en uiteindelijk nieuwe kaartjes hebben moeten kopen ter waarde van € 104,80

ik ben tevreden als u mij tegemoet komt in de extra gemaakte kosten van de treinkaartjes en zie af van de kosten die we gemaakt hebben op schiphol om te voorzien in drank en eten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meisters