Klacht: Verspilling

op 14 december 2016 over Telefoongids in de categorie Uitgever

Het verbaasde mij dat ik de telefoongids thuis kreeg.
Ik vind t een verspilling van geld en papier ( lees: bomen).
Misschien dat t voor sommige mensen nog enig nut dient. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die het boek rechtstreeks in een kliko gooien.
Dat is toch zonde. Tegenwoordig is alles te vinden op internet.
Ik zou t prettig vinden als er aandacht is voor enige besparing op dit soort uitgaven.

Met friendelijke groet,
Sylvia Roggeveen

Als de,oplage verminderd wordt of geheel stopt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefoongids over deze klacht.

Bericht van Telefoongids

1 maand geleden - Hoi Sylvia, Goed dat je aan het milieu denkt! Dat doen wij gelukkig ook. Op de onderstaande link kun je lezen hoe wij dat precies doen: https://www.dtg.nl/over-ons/mvo Laat je ons weten wat je ervan vindt? Alvast bedankt. Groet, Youssra van DTG Klantenservice

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoongids in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Evaluna58

1 maand geleden - Hallo, Fijn te lezen dat milieu enige aandacht krijgt. Maar ik kan me nog steeds niet afmelden voor t ontvangen van de telefoongids......... Groet, Sylvia Roggeveen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoongids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefoongids

Heeft op 19 juli 2017 om 13:59 geantwoord

Hoi Sylvia,

Je kan je gemakkelijk afmelden voor het ontvangen van de telefoongids door een mail te versturen met jouw gegevens naar distributie@dtg.nl.
Dan zorgen mijn collega' s ervoor dat je voortaan geen druk van de gids meer ontvangt.

Mocht je nog vragen hebben, helpen wij je graag verder.

Met vriendelijke groet, Youssra van DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Evaluna58